Regulamin usług

Regulamin Salonu Kosmetycznego Prestige

Niniejszy regulamin dotyczy salonu kosmetycznego „Prestige” mieszczącego się na Głównym Rynku 11 62-800 Kalisz
e mail:milena@gabinetprestige.pl
Www.gabinetprestige.pl

Klienci Salonu Kosmetycznego Prestige są zobowiązani do zapoznania się z regulaminem świadczenia usług przed rozpoczęciem zabiegu oraz do przestrzegania jego postanowień.
Skorzystanie z oferty Salonu Kosmetycznego Prestige oznacza akceptację regulaminu bez konieczności jego podpisania.
👉 Umawianie na wizyty
1. Prosimy o wcześniejsze zapisy na zabiegi tel 508074638 , zapisy online dostępne na stronie www.gabinetprestige.pl lub przez fp
2. Na wizycie wykonywane są tylko zaplanowane wcześniej usługi.
👉Nowy Klient w celu dokonania rezerwacji na 3 pierwsze wizyty zobowiązany jest do wpłaty zadatku w wysokości 50zł w ciągu 2 dni od momentu ustalenia terminu. Kwota ta odliczana jest od ceny usługi po zrealizowanej wizycie.
Zadatek na makijaż permanentny wynosi 150 zł.
Dane do dokonania wpłaty zadatku Klient otrzyma w wiadomości prywatnej lub SMS po ustaleniu terminu
. Zadatek jest zwracany w wysokości równej wcześniej wpaconej kwocie w przypadku:
– odwołania wizyty przez salon Prestige z powodu niemożności wykonania usługi w danym terminie oraz gdy Klient nie chce zmienić terminu wykonania usługi,
– odwołania wizyty / zmiany terminu przez Klienta minimum 2dni (48h) przed wyznaczonym terminem. Po tym czasie zadatek nie zostanie zwrócony Klientowi. Zmiany terminu wizyty można dokonać raz na jednym zadatku min.72h przed wizytą.
-Wpłaty zadatku dokonujemy przelewem na konto podane na stronie internetowej lub w wiadomość prywatnej w ciągu 2dni od ustalenia terminu. W tytule wpłaty proszę wpisać nazwisko oraz data wizyty.
👉.Punktualne rozpoczynanie zabiegów
W Salonie Prestige obowiązuje plan pracy oparty o grafik. Proszę o przybycie maksymalnie 5minut wcześniej. Klienci umawiani są na konkretne godziny, prosimy o punktualność.
W przypadku znacznego spóźnienia (powyżej 30 minut) klient musi liczyć się z odmową wykonania zabiegu w danym dniu i ustaleniem nowego terminu (zadatek przepada).
W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalny jest okres oczekiwania klienta w poczekalni do 15 minut.
👉Odwoływanie wizyt i nieprzychodzenie na umówiony termin
W razie rezygnacji z wizyty należy powiadomić salon Prestige nie później niż 48h przed planowaną wizytą. Na liście rezerwowej oczekują osoby, które z chęcią przyjdą na zwolniony termin, pod warunkiem, że ich również odpowiednio wcześniej powiadomimy.
Osoby, które nie szanują naszej pracy oraz czasu, czyli:
rezerwują termin po czym notorycznie go przekładają/ odwołują
nie informują nas o odwołaniu wizyty
Nie będą zapisywane na zabiegi ❗️❗️❗️

👉. Strefa ciszy
W salonie Prestige obowiązuje zakaz korzystania z urządzeń mogących zakłócić ciszę i relaks. Dzwoniące telefony przeszkadzają w pracy, skracają czas Państwa zabiegu, zaburzają jego przebieg i psują atmosferę relaksu. Proszę uszanować prośbę i wyciszyć telefon przed zabiegiem. Głośne rozmowy przeszkadzają w pracy recepcji oraz pozostałego personelu
prosimy o przychodzenie na wizytę bez osób towarzyszących . Jeśli zachodzi taka konieczność ( np nie ma z kim zostawić dziecka prosimy o dopilnowanie swoich towarzyszy )
Klientka ponosi odpowiedzialność finansową za świadome uszkodzenie bądź zniszczenie wyposażenia w Salonie Prestige.
Salon nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione w miejscach bez nadzoru.
👉 Formularze, kartoteki i poufność informacji
Salon Prestige działa zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Państwa dane nigdy nie zostaną udostępnione osobom trzecim.

👉Bony podarunkowe.

Bony nie mogą być wymienione na gotówkę.
Bony mogą być wykorzystanie wyłącznie przez osobę na którą zostały wypisane lub w wyjątkowych sytuacjach mogą być przepisane na inną osobę.
Bony nie podlegają zwrotowi, proszę więc o przemyślane zakupy.
Zgodnie z życzeniem osoba obdarowana może dopłacić do kuponu, jeżeli wartość usług z których chce skorzystać opiewa na kwotę wyższą niż wartość kuponu.
Bon można wymienić na inne wybrane usługi z naszego cennika do kwoty odpowiadającej kwocie zakupu bonu.
Integralną częścią bonów upominkowych jest niniejszy regulamin, podczas składania zamówienia kupujący oświadcza, że zapoznał się z jego treścią i akceptuje go w całości .
👉 Reklamacje
W przypadku niezadowolenia z usług bardzo proszę o poinformowanie salonu Prestige , abyśmy miały możliwość naprawić sytuację.
Bierzemy pełną odpowiedzialność za swoje działania i oferujemy jakość usług na najwyższym poziomie.
Klienci powinni zgłaszać reklamację niezwłocznie po wystąpieniu niepożądanych objawów, nie później niż do 4 dni od wykonania zabiegu.
Wszelkie reklamacje należy składać telefonicznie lub poprzez wiadomość prywatną.
Reklamacji nie podlega fakt stwierdzenia ze jednak coś się po kilku dniach nie podoba . Po wykonaniu usługi wszelkie zastrzeżenia wizualne oraz estetyczne zgłaszamy od razu po wykonanej usłudze.
W przypadku uznania reklamacji salon Prestige podaje 3 najbliższe wolne terminy do wyboru. Nie ma możliwości wykonania reklamacji za miesiąc czy następnej wizycie.
👉W sprawach nieuregulowanych w regulaminie rozstrzygają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
👉Standard obsługi
Wszystkie procedury, zapisy oraz obsługa przed, w trakcie i po zabiegu prowadzone są z najwyższą starannością o komfort i bezpieczeństwo klienta.
👉 W Salonie Prestige zapewniamy:
-pełną odpowiedzialność za działania zabiegowe
– bezpieczny atestowany i serwisowany sprzęt i urządzenia,
– zdezynfekowane powierzchnie i sterylne narzędzia zabiegowe,
– formę płatności: gotówka, przelew, przedpłata , karta płatnicza , blik
– pełną dyskrecję i wysoką kulturę osobistą,
-,
👉Zmiany w Regulaminie
O wszelkich zmianach w niniejszym Regulaminie będę informować na bieżąco na stronie Facebook- Prestige, Zastrzegam sobie prawo do zmian w regulaminie.
. Każda Klientka ma prawo do wglądu do regulaminu, cennika usług i certyfikatów.
W Salonie mają zastosowanie wytyczne Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań sanitarnych jakim powinny odpowiadać zakłady fryzjerskie, kosmetyczne, tatuażu i odnowy biologicznej.
Wszystkie osoby przebywające w Salonie Kosmetycznym Prestige zobowiązane są przestrzegać niniejszego regulaminu i stosować się do sugestii pracowników.
Niezastosowanie się klientki do wymagań regulaminu skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności Salonu Kosmetycznego Prestige za przeprowadzony zabieg.
W razie wątpliwości co do zdrowia klienta pracownik może odmówić wykonania zabiegu.
Salon nie bierze odpowiedzialności za powikłania po zabiegu lub brak pożądanych efektów zabiegu w przypadku nie stosowania się klienta do zaleceń pozabiegowych oraz nieodpowiedniej pielęgnacji domowej.
Regulamin obowiązuje do odwołania.
Zabrania się kopiowania powyższej treści (w całości lub w części) BEZ ZGODY właściciela i administratora strony. Zgodnie z Ustawą o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych

lokalizacja

skontaktuj sie z nami

ul. Główny Rynek 11

(wejście od ulicy Łaziennej)
62-800 Kalisz
+48 508-074-638

Godziny otwarcia:

poniedziałek: Nieczynne
wtorek – piątek: 9.00 – 19.00
sobota: 8:30 – 14:30

prestigekalisz
makijazpemanentny

umów wizytę

Jesteśmy na Google Moja FirmaGMB

Nasza strona korzysta z plików cookies